Titel Implementatie ARBO-box
Financiers STIP
Uitvoerenden Amsterdam Thuiszorg, adviseur fysieke ergonomie
Participanten onbekend
Doelstelling De doelstelling van dit project is het introduceren van een pakket kleine hulpmiddelen, die tijdelijk in de zorg ingezet kunnen worden. Ter verbetering van de arbeidsomstandigheden zal het mogelijk zijn dat uitvoerenden snel over de benodigde kleine hulpmiddelen kunnen beschikken. Het is de verwachting dat met name de fysieke belasting hierdoor afneemt. Het beheer en onderhoud van de box zal door speciaal daartoe geselecteerde medewerkers uitgevoerd worden.
Methode Dit wordt bereikt door middel van: - per werksoort- huishouding, verzorging, verpleging- wordt de inhoud van de box samengesteld; - selecteren van medewerkers die verantwoordelijk zullen zijn voor het onderhoud en beheer van de box; - scholen van de geselecteerde medewerkers; - introductie van de box in de organisatie.
Publicaties onbekend
Datum Van 31-08-2003 tot 31-08-2003
Peildatum 15-06-2003
Mutatiedatum -