Bureaumedewerkers

Marco van Alderwegen

Marco van Alderwegen is al 26 jaar werkzaam in de zorgsector. Hij werkte enkele jaren bij organisaties in de verpleging, verzorging en thuiszorg (VVT); eerst als verpleegkundige en later in mangement- en staffuncties. Vanaf mei 2010 was hij directeur van STOOM en met de fusie op 1 juli 2011 directeur van Else. Marco is ook actief als interim-manager en consultant in de maatschappelijke gezondheidszorg en lid vanuit de coöperatie De Hictoloog, samen ‘t verschil maken.
Marco is per mail bereikbaar via:
marco.van.alderwegen@stichting-else.nl

Angelique van der Moezel

Angelique van der Moezel werkt op interimbasis voor Stichting Else. Sinds 2001 is zij als zelfstandige als office manager werkzaam.
Angelique is per mail bereikbaar via: info@stichting-else.nl

Joyce de Vries

Joyce de Vries is in 1985 als directiesecretaresse gestart bij de Nationale Kruisvereniging. De laatste 20 jaar was zij secretaris van de Landelijke Stichting Beheer Kruiswerk. Sinds 1 juli 2011 werkt zij als medewerker beleid en projecten bij Else en houdt zich onder andere bezig met het erfgoed van het kruiswerk, de ondersteuning van de Beleggingscommissie en ontwikkeling van de rol van Else als maatschappelijk investeerder.
Joyce is per mail bereikbaar via:
joyce.de.vries@stichting-else.nl