Bureaumedewerkers

Marco van Alderwegen

Marco van Alderwegen is al 26 jaar werkzaam in de zorgsector. Hij werkte enkele jaren bij organisaties in de verpleging, verzorging en thuiszorg (VVT); eerst als verpleegkundige en later in mangement- en staffuncties. Vanaf mei 2010 was hij directeur van STOOM en met de fusie op 1 juli 2011 directeur van Else. Marco is ook actief als interim-manager en consultant in de maatschappelijke gezondheidszorg en lid vanuit de coöperatie De Hictoloog, samen ‘t verschil maken.

marco.van.alderwegen@stichting-else.nl

Sandra van Vliet

Sandra van Vliet heeft enkele jaren bij de Landelijke Vereniging voor Thuiszorg (LVT) en later bij ActiZ gewerkt als medewerker klachtenbureau en secretaresse op de afdeling werkgeverszaken. Sinds 2007 is zij secretaresse bij STOOM en vanaf 1 juli 2011 is zij officemanager bij Else.

sandra.van.vliet@stichting-else.nl

Joyce de Vries

Joyce de Vries is in 1985 als directiesecretaresse gestart bij de Nationale Kruisvereniging. De laatste 20 jaar was zij secretaris van de Landelijke Stichting Beheer Kruiswerk. Sinds 1 juli 2011 werkt zij als medewerker beleid en projecten bij Else en houdt zich onder andere bezig met het erfgoed van het kruiswerk, de ondersteuning van de Beleggingscommissie en ontwikkeling van de rol van Else als maatschappelijk investeerder.

joyce.de.vries@stichting-else.nl